sábado, 22 de noviembre de 2014

Arriba l'esperat dia

Hola Rossinyolets!!!

Ahir, dia 21 de novembre per fi vaig conèixer a la meva mentorada!! La festa d’inici va tenir lloc a la sala d’actes de l’Ajuntament de Lloret on ens hi vam trobar tant mentors, mentorats amb els seus familiars o bé amics, com organitzadors.

Per tal de fer-ho una mica més divertit, a l’hora d’emparellar-nos vam fer un joc i tant els nens com nosaltres, els mentors, no sabíem amb qui ens havien emparellat. El joc va consistir en que cada nen trobés el globus amb el seu nom escrit, i més tard, d’un en un el petessin. Després de fer-ho, de dins el globus hi sortia un paper amb la descripció del mentor o mentora el qual li corresponia, i seguidament, ens havia de reconèixer.

La meva mentorada es diu Elena, té 13 anys i és romanesa. Al principi em va espantar una mica el fet que no parlés gaire amb mi, però de mica en mica es va deixar anar. La veritat és que estic molt satisfeta i feliç, perquè després d’uns minuts parlant amb ella durant la festa, em vaig adonar que ens portaríem molt bé, i de fet,  ja estic pensant en quines activitats podríem fer juntes.

Ens vam donar els números de telèfon per anar parlant per allà i ja tenim pensat quedar aquest divendres vinent. El que em va  fer molta il·lusió és que, just arribar a casa després de la festa, em trobés amb un missatge seu dient-me que està molt contenta amb mi. Així que res, espero que aquesta aventura us vagi a tots molt i molt bé i que gaudiu com mai!!! 

Us deixo amb dues fotos, la primera som l’Elena i jo davant de l’Ajuntament i la segona, un “selfie” que ens vam fer totes juntes. D’esquerra a dreta som jo, l’Elena, la Míriam (mentora) i la germana de la meva mentorada, que també participa al projecte Rossinyol.


Fins aviat!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario