domingo, 16 de noviembre de 2014

Que comenci la experiència!!

Molt bones!!

Primer de tot m'agradaria presentar-me. Em dic Hajar Lahrach i tinc 18 anys. Visc en un petit poble anomenat Vidreres (dins la província de Girona) i sóc estudiant de 1r del grau d’Educació Primària a la Facultat d'Educació i Psicologia.

Com bé podeu intuir, m’agraden molt els nens i el fet de tractar amb ells. Així doncs, aquest va ser un dels principals motius pel qual vaig intentar formar part d’aquest projecte i que, afortunadament, ha acabat sent així.

Sóc mentora de la localitat de Lloret de Mar i tinc moltes ganes que arribi el dia 21 d'aquest mes de novembre per poder veure al meu rossinyolet!!!! No tinc la menor idea de qui em tocarà, però estic segura que sigui qui sigui, serà una experiència única i espero que tots dos aprenem l’un de l’altre tant com sigui possible.

Finalment, he de donar les gràcies a tothom qui hi hagi darrere d’aquest projecte i que ho faci possible, perquè em sento molt agraïda de poder formar part de tot això. Espero fer-ho lo millor possible, passar-m’ho bé i sobretot aprendre. 

Mitjançant aquest blog, tot aquell qui vulgui podrà seguir aquesta aventura pas a pas, així que sovint aniré penjant fotografies acompanyades d' explicacions per fer-vos saber com ens està anant tot i com ens ho estem passant.

Fins aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario