jueves, 15 de enero de 2015

Noves notícies!!

Hola a tots!!!

Feia temps que no publicava, oi? Bueno, aquí estic altre cop. 
Si no recordo malament, la última vegada que vaig publicar parlava sobre la primera trobada que vaig tenir amb l’Helena. Bé, doncs, la veritat és que les impressions i supersticions que vaig tenir des d’aquell dia, s’estan verificant a poc a poc. És a dir, no em vaig equivocar pas quan vaig dir que la meva Rossinyoleta i jo ens acabaríem portant molt bé, de fet és així.
Des de llavors, vam fer un parell o tres de quedades per Lloret. El primer dia vam anar a una cafeteria a berenar per conèixer-nos més i seguidament, vam explorar i recórrer els carrers del poble fins que ja no podíem més. Els altres dies, també els vam aprofitar per anar a fer un volt per Lloret, pujar a veure l’estàtua de la Dona Marinera, al castell de Sant Joan, anar al McDonald’s, vam jugar a un joc que vaig preparar per veure qui coneix més a l’altre, etc. La veritat és que l’Helena em va sorprendre ja que dintre del poquet temps que porta vivint allà, ja es coneixia bastants llocs.
També, al Nadal, vam aprofitar per anar a Girona al Palau Firal a patinar!!! Quan la vaig anar a buscar a Lloret i li vaig explicar que la portava a patinar, es va alegrar molt. Al principi es va preocupar una mica perquè no sabia patinar, però amb la meva ajuda i una miqueta de pràctica va acabar patinant inclús millor que jo!! Ens ho vam passar molt i molt bé i tot i no havent marxat encara, ja tenia ganes de tornar-hi un altre dia.
Finalment, també vam anar a l’Espai Gironès a mirar coses, berenar, xerrar, etc. (coses de noies jeje).


L'Helena i jo pujades a sobre l'estàtua de la Dona Marinera. He escollit aquesta fotografia perquè d'entre totes és la més natural, jo relliscant-me i apunt de caure i l'Helena rient de mi jajajajaja crec que surto molt favorable :P


Palau Firal de Girona.



No hay comentarios:

Publicar un comentario