viernes, 15 de mayo de 2015

Més sortides!!

Hola de nou!!
Avui publico aquesta nova entrada per a explicar-vos com han anat les trobades.
Primerament he de dir que l’últim cop se’m va oblidar explicar-vos una altra trobada que vam tenir la meva mentorada i jo. Aquell dia, la vaig passar a buscar amb cotxe (com sempre) i vam anar a Girona a visitar la meva facultat, és a dir, la facultat d’educació i psicologia. Vam deixar el cotxe a la Devesa i vam fer un passeig alhora que pujàvem fins la facultat. Ens la vam recórrer sencera: el pati, la cafeteria, les aules, la sala d’actes, les sales d’estudi...mentre li explicava la meva experiència allà, li explicava què es feia a cada lloc i què li semblaria en un futur, estudiar a la Universitat. També, vam visitar la facultat de lletres (li va encantar el pati interior!) la biblioteca  i finalment també vam visitar la immensa biblioteca de Montilivi. Va ser una sortida molt gratificant ja que a l’Elena li va agradar visitar el lloc on estudio i també va aprendre coses noves que no sabia i no es feia a la idea que es podien fer a la universitat.
Bé, doncs durant aquest temps des de l’ultima entrada al blog hem realitzat 3 sortides més i demà en tenim una altra pendent. El dia 25 d’abril vam anar a Tossa de Mar. Vam fer un agradable passeig  fins arribar al castell, on ens vam relaxar i vam poder parlar de moltes coses. Al cap de setmana següent, 3 de maig, vam anar a Sant Feliu de Guíxols. Aquell dia el poble estava molt ple ja que feien espectacles i era mercat, així que també vam aprofitar per passejar una mica ja que l’Elena no hi havia anat mai. Després, vam anar al Museu d’Història de la Joguina que és on principalment tenia la idea d’anar. Crec que no em vaig equivocar gens en escollir aquesta sortida ja que a ambdós ens va agradar molt i molt el museu, vam descobrir la Història de la joguina, ens ho vam passar molt bé i alhora vam fer una reflexió del pas del temps i del canvi de joguines d’una època a una altre, sobretot d’abans fins ara degut a la tecnologia. També, vam riure molt ja que hi havia un túnel del terror per a nens que no ens va fer gens de por, però vam fer el recorregut dos cops i al segon, un pare amb la seva filla van entrar al túnel en direcció contrària, ens van espantar i vam cridar com nenes petites!!!!!! :’)
Finalment, el passat 11 de Maig vam tornar altre cop a Girona, però aquesta vegada a veure-la en època de temps de flors!! Ens va costar molt trobar aparcament i ens vam frustrar una miqueta, però fins i tot al cotxe ens ho passem genial i riem molt. També, com feia calor, vam aprofitar per comprar uns gelats per tal de refrescar-nos una mica, vam passejar, pujar a la catedral, etc. i quan ja estàvem cansades vam decidir marxar. Bueno, us deixo unes quantes fotos de totes aquestes sortides, que les gaudiu!

Facultat d'Educació i Psicologia
Pati de la facultat de Lletres

Tossa de Mar
Pujada al castell de Tossa

L'Elena i jo al museu d'Història de la Joguina
Museu d'Història de la joguina

Maqueta de tren efecte dia i nit (Museu d'Història de la Joguina)